Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Φέρε το παππούτσι σου!



τι νόμιζες, πως θα τελειώναμε εδώ? εχουμε αλλες 5 μέρες να το διασκεδάσουμε.

Φέρε φέρε μάστορα παππούτσια και τον τσαγκάρη τον ίδιο!!!

Φέρε γόβες, φέρε φλάτ, φέρε μπαλαρίνες, φέρε τον χορό τον ίδιο !!!!



ναι  το δικο μου ειναι
εχεις θέμα? νούμερο 40 !

Τα παππούτσια σου καλε, τι παππούτσια φοράς? δεν φοράς?
μμμμ κάτι θα φοράς. Ενα σαγιονάρι, ενα τσόκαρο, ένα σανδάλι, το άλλο τόχει ο... ερμης? δεν θυμαμαι. Φέρε τον κι αυτόν !!
Εχεις ενα αγαπημένο, οχι τις νυφικές θα ουρλιάξω, πατούμενο??? Ε, φέρτο.

Βγάλε φωτό ανάρτησε και μπές στο διαγωνισμό. Θα τρέξει απο σήμερα, Πέμπτη 13, για νάναι γουρικο, ως την Δευτέρα 17 Ιουνίου, στις 12 το μεσημέρι.

Αναρτάς τα αγαπημένα σου παππούτσια και μας το λες... εδώ με σχόλιο...
Θα αναρτήσω τις φωτογραφίες και θα έρθουν οι κόσμοι να ψηφίσουν. Απο τις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας, ως τις 12, το μεσημέρι της Τρίτης. 
Να τους το πείς.. αλλιώς μην περιμένεις ψήφο...

Κανόνες. Αναρτάτε οσες φωτογραφίες θέλετε. Ψηφίζετε ΜΕ ΜΙΑ ΨΗΦΟ και εγώ με οσες θέλω. Εννοώ θα ψηφίσω όλες τις συμμετοχές για το καλο και μετά μια την τελική. Αυτη η  δική μου μετράει για δύο.

Προσέχετε. Το μπλογκ ειναι της Ζουζούνας και ο Διαγωνισμός, λέγεται "φέρε το παππούτσι σου".

μην το δω παραποιημένο, γιατί γελάω και με το καφέ ζουζούνια που είδα κάπου αλλα να προσέχουμε, γιατί νευριάζω κιόλας. ! διότι ... αυτά.merci !

Ε Ε Επαθλον !!!!
 ΔΥΟ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΑ...
μιας κι η εποχή το καλεί!!

καλή επιτυχία !
 

60 σχόλια:

  1. αχ!στα πατάρια θες πρωι πρωι να με ανεβάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλε στα πατάρια εχεις τα παππούτσια?
      σιγά σιγά μην βιαζού !

      Διαγραφή
  2. παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Ολη μέρα πάτα κιούτα και τη νύχτα χάσκα χάσκα!

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα...πολλά ωραίο θέμα και τούτος ο διαγωνισμός όπως και η κούπα..θα τρέξω το απόγευμα να βρω τα αγαπημένα μου και θα τα φωτογραφήσω..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου και σε όλους τους συμμετέχοντες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το θέμα και "τουτουνού" του διαγωνισμού!!!! Έχω απορίες: α) Το παπούτσι να είναι δεξί ή αριστερό? β) Επιτρέπονται τα χειμερινά υποδήματα (π.χ. μπότες)?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δεξί για γούρι. αει καλε, βάλε οτι θες
      οτι εχεις ....!

      Διαγραφή
  5. α, εδώ μάλλον δεν μπορώ να συμμετέχω. δεν έχω κάτι αξιόλογο χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια Λουμπουτέν, ενα Μανόλο, πως δεν έχεις?

      Διαγραφή
    2. όχι είμαι φτωχό παιδί. Έχω πάντως την παντόφλα του Αλβανού χαχαχαχα.
      Εκτός κι αν πάρω μέρος με κάνα πασούμι την μάνας μου χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Να προσέχεις της παρέες..
      το μιστρί το πυλοφόρι... το.. ναι
      φέρε πασούμι της μανούλας. φέρε να γελάσει και η ποικιλόχρους αιξ!

      Διαγραφή
    4. αν έχει ακόμα τα σανδάλια από φιδόδερμα (αυθεντικό) θα τα ποστάρω να πάθετε όλες χαχαχα

      Διαγραφή
    5. Εχω αυθενικές γοβες φιδίσιες και σαλαμάνδρα... δεν μου κάνει εντύπωση τίποτα πιά
      αει κουνήσου μεσημέριασε!

      Διαγραφή
    6. Ε δεν μπορώ τώρα. όλοι είναι σπίτι. Τι θα πώ αν με δουν να ψάχνω τα πατούμενά της. Τα θέλω για ένα πόστ?

      Διαγραφή
    7. ΑΑΑΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ α χα χα χα χα !! να το δω κι αυτό!!!
      πάει η μανα, ντουβρουντζάς θα της έρθει!!! χ χα χα !

      Διαγραφή
    8. Ε ναι, γιατί δεν φοράμε και το ίδιο νούμερο να μπορώ να δικαιολογηθώ πως τα θέλω να τα δοκιμάσω.

      Διαγραφή
    9. Σωστό κι αυτό. Μα κι εσύ να μην φοράς ενα νουμερο σωστό!!! τσ τ στσ !

      Διαγραφή
  6. Μποτούλες, κάνουν;;; (Ααα, κάνουν, κάνουν!!! Μόλις είδα απάντηση σε άλλο σχόλιο)

    Τι ωραίο θέμα, τι ωραίο!!!
    Πάω να τελειώνω με μιαν ανάρτησις που 'χω μισοέτοιμη για σήμερα, ώστε να κάνω απερίσπαστη την φωτογράφισις!!!

    Άντε, καλή επιτυχία στο "Φέρε το παπούτσι σου" και σ' όλους μας!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιττή ειμαι, πέρναγα και φεύγω.
      εντάξει
      ευχαριστώ

      Διαγραφή
  7. πόσα παπούτσια βάζω;
    ένα; εφτά;
    τριάντα έξι;

    γιατί από πατούμενα έχουμε. παραέχουμε μη σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα έπαιζα κι εγώ με τις Σταχτοπούτας το γοβάκι, αλλά χωρίς δώρα. Ίσως κάποια άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρις δώρα εσύ, που να σε φθάσουμε..
      Σταχτοπούτα? εδώ η άλλη θα φέρει στρατιά πατούμενων.
      αμα σου κανει κέφι... εδώ είμαστε

      Διαγραφή
  9. Καλε εμένα μου το έκλεψε η Σαχλομπουτα για βρει πρίγκιπα μου έμεινε κατιτι απο την κακιά μάγισσα Πάω να το ξεθαψω και ερχουμαστε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα! Και έπεσα και πάνω στο διαγωνισμό!
    Φετίχ τα παπούτσια, φετίχ!!!!
    Θα αναρτήσω σύντομα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α καλώς την φουριόζα. Στην στιγμή ήρθες !

      Διαγραφή
  11. τρέχω να φωτογραφηθώ με τα παπά μου....
    τρέλλα ο διαγωνισμός σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα απο το σπίτι μου http://neraidodimiourgies37.blogspot.gr/2013/06/blog-post_13.html να πάρεις τα παπά μου... τσακ μπαμ ανάρτηση
      φιλάρες

      Διαγραφή
    2. Βρε καλως την τρεχαλίτσααα!!! θα μου επιτρέψεις αύριο? ναι? χι χιχι !
      τώρα το είδα.. φτου μου!!
      ερχομαι ωστόσο να κλέψω ματιά !

      Διαγραφή
  12. Δεν θα συμμετέχω σε αυτόν τον διαγωνισμό, διότι έτσι κι αλλιώς ακόμα και οι συνεργάτες του βλογ θα μου δώσουν τα παπούτσια στο χέρι. Όμως θα τον παρακολουθήσω στενά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες την αλήθεια Κουμπάρα. Η κρίση σε άφησε χωρίς παπούτσια αχ αλί και τρις αλί. Επίσης η αφωνία τελείωσε?

      Διαγραφή
    2. Αθηνά, η αλήθεια ειναι πως ο ανταγωνισμός δω μέσα θάναι σκληρός! πολύ σκληρός !


      @Μάλερ, γιατί πατάς τον κάλο του άλλου παιδί μου. Θα σου πατήσω τη νουρά !

      Διαγραφή
    3. @mahler76
      Τελείωσε η αφωνία κουμπάρε. Επίσης θέλω να καταγγείλω ότι το στεφάνι μου, από την ημέρα που μίλησα και πάλι, όλο εξαφανίζεται από το σπίτι. Γιατί άραγε;

      Διαγραφή
    4. @ZouZouna
      Ναι, το γνωρίζω και δεν θα άντεχα ακόμα μια ήττα η δόλια...

      Διαγραφή
    5. Αστεία αστεία το στεφάνι σου, ουτε ήρθε να σε ψηφίσει στις κούπες.... !!!!
      μμμμ!

      Διαγραφή
  13. Kαλησπέρα,έτοιμη και η δική μου συμμετοχή
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/06/blog-post_2189.html
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως το δελφινάκι !
      ερχομαι να κοιτάξω κρυφά κι απο εσένα.
      μα θα αναρτήσω το πρωί, είμαι μια νύστα σκέτη.
      καλό μας ξημέρωμα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. Μην ακούσω διαγωνισμό! Ηρθα και καλώς σε βρίσκω !
    Παπούτσια , αύριο και ένα και .....όσα θες.
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς ήρθες κι εσύ Νikol ! φέρε φέρε πατούμενο !!!!!

      Διαγραφή
  15. Καλώς σε βρήκα!!!!!!!!!!!!1
    Πολυ ομορφος διαγωνισμος!!!!!
    Αλλα πραγματικα δεν ξερω τι φωτο να ανεβάσω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώωωως τηηηη!!!
      Σ' ευχαριστώ, φέρε σαγιονάρα ! χα χα χα
      ανοιξε ντουλάπια και βγάλε ΄μπότες !

      Διαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα..και σε βρήκα από το Δελφινάκι!!Δε, μην ακούσω για παπούτσι, πρώτη και καλύτερη.Η εμμονή μου!Σαρανταποδαρούσα, με λένε οι δικοί μου.Πάω να ψάξω να βρω, τι θα φωτογραφίσω!!!!
    Από ότι πρόλαβα να δω, από χιούμορ σκίζεις!!!!
    Ελπίζω να τα λέμε και άνευ διαγωνισμών!!!!Στο επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού είσαι Β Georgette, θα εξετάσουμε την περίπτωση σου!!!!!
      χι χιχι
      ωραία, σαρανταποδαρούσα, φέρε φέρε πατούμενο!!!
      καλως ήλθες και καλη επιτυχία !

      Διαγραφή
  17. Έτοιμα και τα δικά μου:

    http://basilikis-art.blogspot.com/2013/06/3-1.html

    είναι κάτω-κάτω. .

    Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αν και ειμαι ξυπόλητη στ'αγκάθια εδώ στο νησί ,έκανα μια αναρτησούλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. έλα ζουζούνα απο το σπίτι μου να παραλάβεις τη συμμετοχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μια, μην ζζζζζζζμπρωχνούστε ολαι θα πάρετε!!1

      Διαγραφή
  20. Ζουζουνίτσαααα! έκανα κι εγώ ανάρτηση! Εάν δεν μπορέσεις να πάρεις τις φωτογραφίες, στείλε μου e mail στη διεύθυνση pink.angel@outlook.com να σου τις στείλω!
    Φιλάκια :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κορίτσι μου, μπορείς να περάσεις να πάρεις και τα δικά μου παπούτσια, http://armoniaart.blogspot.gr, σημερινή ανάρτηση.Φιλιά!... και καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετέχουσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τοφερα, τοφερα καλη μας εβδομαδα με λιγοτερη ζεστη παρακαλω , έλιωσα εκτες στη γαμοβαφτιση
    http://katitimou.blogspot.gr/2013/06/blog-post_17.html καλη επιτυχια σε ολους και σε ολες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως την Μαριλιζου!
      είδα είδα, πάω να πάρω !

      Διαγραφή
  23. Να'σαι καλα΄που μου'φτιαξες την μέρα και την βδομάδα!! Χάρηκα που βρήκα εσένα και τις χαριτωμενιές σου!!! Δεν ξέρω αν θα προλάβω να φωτογραφήσω το ένα από τα δυο μου φετιχ (κάνε και για τσάντες- εκεί να δεις τι θα γίνει!!) πάντως ελπίζω να τα λέμε τωρα!! Φιλάκια καλημέρας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλα, οτι προλάβεις κι αν.!
      εδώ είμαστε,
      καλως ήλθες !

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.